sobota 6. dubna 2013

Upírův pomocník - Madame Okta: Darren Shan


Mladý kluk Darren Shan je jako každý jiný, chodí na školu, hraje fotbal, má tři dobré kamárády. Jednou však jeden z nich donese do školy letáček o cirkusu zrůd. Tyto cirkusy jsou zakázané, a proto se k letáčku nedostane hned tak každý. A jen ti, kdo ho mají si mohou koupit dva lístky. Darrenův nejlepší kamarád Steve zajde pro lístky a rozhodnou se, že do cirkusu půjde on a Darren. Uvidí spoustu různých zrůd nebezpečné i srandovní. Ale Darrena nejvíce fascinuje číslo s obrovským chlupatým a smrtelně jedovatým pavoukem. Steva taky, ale on se nikdy o pavouky nezajímal a nezajímá ho ani tenhle, on je vyděšený z účastníka, který pavouka ovládá.





Hodnocení podle mě:
Podle knihy je natočený i film, viděla jsem ho asi před rokem. Ale není dokončený a já jsem chtěla vědět o čem bude konec, tak jsem začala číst tuto sérii. Kniha se bude líbit mladším teenagerům, kteří mají rádi knihy s upíry. Ale mě se taky líbila, avšak žádna pecka to taky není ;).




Stáhnout: ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat