úterý 30. září 2014

Wild Temptation: Emma Hart

Liv se snaží, jak může, aby stíhala svou práci barmanky i modelky pro soukromé fotografy. Nikdy u nikoho nepřespává, ráno nikdy neví jeho jméno, nikoho k sobě nepustí dost blízko. Ale na jednu noc nemůže zapomenout a už vůbec tomu nepomůže, že ten muž, který jí nedá spát, se objeví jako její fotograf. A tak poruší své pravidlo nikdy neznát jméno. Osud je znovu svede dohromady, když se zjeví jako bratranec snoubence její nejlepší kamarádky. A i když se Liv bojí víc sebe samé než čehokoliv jiného, v jeho přítomnosti ztrácí kontrolu nad svým tělem i svou myslí.




Tuto sérii jsem začala číst hlavně proto, že se mi velmi zalíbily jiné dvě knihy od této autorky a to The Love Game a Plying for Keeps (v češtině Hrej hráčem a Hrej tajně).
Na jednu stranu bylo dobré číst jiný příběh, ale mně osobně se více líbily předchozí dvě díla. Nejspíš se mi více zamlouvá to školní prostředí vysokoškoláků než tohle pracovní.
Avšak jako první musím pochválit výběr jmen, protože Olivia i Tyler jsou jedny z mých nejoblíbenějších. A hned potom začátek, knížky, které začínají přímo v ději (dokonce i takovém, jako je tento), mám mnohem radši, než dlouhé úvody, kde se všechno podrobně vysvětluje.
Olivia je skvělá hlavní hrdinka, líbilo se mi, jak plynuly její myšlenky a jak se zachovala v jednotlivých situacích. Dokonce i její slovník se sem dokonale hodil.
A i když se to někdy mohlo zdát, tohle zdaleka nebyli Anastázie s Christianem. Za což jsem velmi ráda, protože ti dva mi přijdou nudní, zato Liv s Tyem byli pořád zábavní, komplikovaní, akční a společenští. Samozřejmě měli své vlastní problémy, se kterými se na stránkách této knihy vypořádávali. Což bych ale také někdy přičetla k záporu, protože mi chyběl nějaký hlubší děj, něco, o co by šlo kromě jich samých. S tím jsem se v sérii The Game nesetkala, tam stačilo se ráno začíst a večer si uvědomit, že se pomalu musíte rozloučit s hlavními postavami.
Ale i přes sympatické postavy musím uznat, že mě děj chvílemi nudil. Nebo možná ne tak doslova, ale chtěla jsem přetočit stránky, abych se dozvěděla něco velmi překvapivého. A to se nakonec nekonalo nebo si jen nemůžu na nic vzpomenout.
Na druhou stranu velmi oceňuji návštěvu Paříže nebo Californie, protože sama jsem ještě neměla možnost tyto místa vidět na vlastní oči, mohla jsem si je alespoň představovat. K tomu všemu fantazie spisovatelky také nezklamala, nápaditost bych zařadila jako jednu z charakteristik tohoto díla.

Jsem ráda, že jsem se k této knize dostala. Ale nejspíš prozatím zůstanu jen u jedné série této autorky, která se mi líbila natolik, že si nejspíš pořídím vlastní (tentokrát české) kopie.

Hodnocení: 3/5

Žádné komentáře:

Okomentovat