sobota 6. února 2016

Crash into You - Katie McGarry

Dívka se samými jedničkami a dokonalým životem – to je to, co lidé od Rachel Youngové očekávají. Takže skrývá tajemství před svou bohatou rodinou...a právě teď může přidat na seznam další dvě. Jedno se týká závodění s cizinci na ulicích v nočních hodinách ve svém Mustagovi. A to druhé? Sedmnáctiletého Isiaha Walkera – kluka, se kterým by ani neměla mluvit. Ale po tom, co jí mladík v pěstounské péči s tetováními a intenzivníma šedýma očima zachrání, nemůže ho dostat z hlavy.
Poslední věc, kterou Isiah potřebuje, je zaplést se s bohatou holkou. Ale kvůli společné zálibě v autech a závodění se ocitnou v nebezpečí a mají šest týdnů na to, aby vymysleli, jak z toho ven. Šest týdnů, aby zjistili, jak daleko jsou schopni zajít, aby zachránili jeden druhého.

Název: Crash into You
Autor: Katie McGarry
Série: Pushing the Limits
Díl: 3.
Počet stran: 474
Rok vydání: 2013



A tak jsem čekala a čekala a čekala, až třetí díl série konečně přeloží do češtiny, až už se mi čekat nechtělo, protože bych se asi nedočkala. Popravdě jsem se spíše chtěla dostat k tomu čtvrtému kvůli bojovému sportu, ale nemínila jsem přeskakovat celou knihu.
Nakonec to nebyla taková ztráta času, za jakou jsem to zpočátku považovala. Všechny ty věci kolem aut a závodění mě opravdu bavily, že jsem si chvílemi připadala jak v Rychle a zběsile, což je jenom dobře.
Zápletka mi připadala mnohem lepší a promyšlenější než u předchozích dvou dílů. Já toho sice o autech příliš mnoho nevím, takže nemůžu úplně zhodnotit, jak moc tomu autorka rozumí, ale uznávám, že její popisy zněly opravdu věrohodně.
Naopak postavy už mě však tolik nezaujaly jako v předchozích dílech. U Isiaha to neplatí, ale Rachel mi nebyla příliš sympatická. Nějak jsem nedokázala pochopit její chování. Sestra jí zemřela na leukémii ještě předtím, než se narodila a její matka měla pravděpodobně další děti jen proto, aby nahradila svou mrtvou dceru. Rachel je nenáviděla za to, že z ní dělají Colleen, že chtějí, aby byla až do posledního puntíku jako její sestra. Přesto to ale byla sama Rachel, kdo se neustále porovnával s Colleen, kdo pořád dával pozor, aby v něčem neuklouzla a ostatní neviděli, kdo ve skutečnosti je. Tak ať se ale sakra rozhodne, buď chce napodobovat Colleen nebo ne, možnost někdy prostě není na výběr. Skoro jako by chtěla být zesnulou sestrou a byla víc naštvaná na sebe než na kohokoliv jiného, že jí není.

A teď se konečně můžu vrhnout na čtvrtý díl.

Hodnocení: 4/5

Žádné komentáře:

Okomentovat